Er breken heel wat branden uit! Speel in je eentje of sluit je aan bij een team brandblussers van maximaal 4 spelers online, met een dynamische moeilijkheidsgraad die zich aanpast aan de grootte van je team.
Speel 25 unieke levels in 3 districten vol valstrikken, hindernissen en escalerend gevaar.
Creëer de ultieme brandbestrijdingservaring met een reeks hulpmiddelen, upgrades, voertuigen en outfits. Spring met het grootste gemak van hoge gebouwen af met de Dummy Helmet die je val breekt, tart de zwaartekracht met de gepatenteerde Double Jump Baseball Cap, trek een paar isolatiehandschoenen aan om een stroomstoot te overleven of probeer een van de andere 17 uitrustingsopties.
Embr zorgt ervoor dat je steeds weer terugkomt met nieuwe missietypen, dagelijkse en wekelijkse uitdagingen en heel veel prestaties om te behalen.