Wind Peaks
Wind Peaks is a searching game, with distinct hand drawn cartoonish visuals, telling the story of a group of scouts that finds a map that guides them to a magical part of the forest.
In Wind Peaks the story is told through the hidden objects and by the level set pieces. To progress with it, find every object to revel a cutscene.