Willy Morgan and the Curse of Bone Town
Willy Morgan is a third-person adventure game, set in a fantasy pirate-themed world with a modern touch. Combining the traditional point-and-click genre gameplay with a unique cartoon 3D graphics, Willy Morgan has the dreamy atmosphere, the humor and the freedom to explore typical of timeless classics.