Welcome to Hanwell
Hanwell, once a safe haven from the horrors of the world, now a cesspit of anomalous scum. Explore a dense open world of terror, every building a unique location with its own story to tell.
There is something deeply unsettling about Hanwell. Unexplained noises, something in the corner of your eye or laying just beyond the shadows create an atmosphere that will keep you constantly on edge.
Monsters roam the streets. They occasionally get into the once protected buildings. What you do with them is up to you, be resourceful and pick up whatever you can find in order to fight them. Or run. And don't look back.
There is an entire city to explore, featuring different environments each more distinct than the last. From residential homes, old English pubs, parks, stores, supermarkets and government buildings, all the way to the infamous HCPP research center. Each location holds its own backstory, leading to your arrival.