Welcome to Hanwell
Hanwell was ooit een veilige haven voor de gruwelen in de wereld, maar is nu vervallen tot een broedplaats voor vreemde verschrikkingen. Verken een volgepakte, open wereld vol angst, waarin iedere gebouw een unieke locatie met een eigen verhaal is.
Er is iets helemaal niet pluis in Hanwell. Onverklaarbare geluiden, iets wat je in je ooghoek ziet of net niet zichtbaar in de schaduwen loert; het zorgt allemaal voor een sfeer waarin je continu op je hoede bent.
Monsters zwerven door de straten. Soms dringen ze zelfs de ooit zo veilige gebouwen binnen. Wat je met ze doet, mag je zelf beslissen; wees vindingrijk en pak alles wat je kunt vinden om ze te bevechten. Of ren weg. En kijk niet achterom.