Tsugunohi
"Tsugunohi" has been a staple of horror game play-by-play videos and has been distributed by numerous famous play-by-play artists and Vtubers. This horror game allows players to experience being caught in a loop where their everyday life is gradually eroded into a terrifying world.
The most distinctive feature of the game is the "just go left" control. Despite the fact that this is all you have to do, many people have been fascinated by the way the normal everyday life gradually mutates into a horrifying experience! You can enjoy the "creeping fear" that is the best part of J-horror.
"Tsugunohi" is a short game with one complete story. Each game takes only 15 to 30 minutes to play, but the intense and condensed horror experience will hit you one after the other.
The Nintendo Switch version includes 10 short stories, including a collaboration with a well-known Vtuber.
We hope you will take this opportunity to play the popular horror game "Tsugunohi" for yourself.