Timelie
Perceive future events to plan your escape strategy from the past, sneak an enemy, and manipulate time through this companionship journey of a mysterious cat and a little girl with a precognitive power.
The Timeline ability gives players the power to control time just like a media player. Drag the Timeline left rewind time and undo your past mistakes. Drag it right to watch your future unfold and gain you valuable information to change your past.
Control both the girl and the cat simultaneously, timing their movements and actions to complement each other, escape detection, distract enemies, and ultimately escape the world they’re trapped in. Experience cooperative play for a single player like never before.