The Crystals of Atlantis
A latest match-three game, where you'll strategically swap and match dazzling crystals across 38 levels in Story Mode or compete for high scores in Classic Mode. Choose your preferred challenge with 6 power-ups (such as bombs, lightning, or extra time) and a special Super Power to enhance your gameplay. Explore different locations as you progress, unlocking new mysteries and challenges. Opt for the gripping narrative in Story Mode or enjoy the freedom of Free Play Mode, testing your skills without constraints.