Strike Suit Zero: Director's Cut
In the year 2299, an interstellar war rages on. In a bid to save Earth from destruction, you must take control of the Strike Suit – a revolutionary fighter craft with the ability to transform into a lethal suit of space armour. Immerse yourself in massive fleet battles where your dog-fighting skills will directly affect the fate of the cosmos.
Engage intelligent enemy fighters and take on colossal capital ships, exploiting weak points in their super-structure to blow them apart. Upgrade your ships and customise your weapon load-outs to tailor combat to your tastes. Take advantage of four unique craft, including the Strike Suit, to experience dogfighting action as you’ve never seen it before.