Spooky Ghosts Dot Com is a small metroidvania about a ghost hunter named Ruby. One Halloween night a ghost hunting job comes in, but it turns out to not be a regular gig! Explore the haunted mansion, take down some ghosts, battle spooky bosses, and rescue the lost cats!