Space Marshals 2
The sci-fi wild west adventure in outer space continues with Space Marshals 2. This tactical top-down shooter puts you in the shoes of specialist Burton in his struggle against the criminal elements of the galaxy.
This isn’t your ordinary dual-stick shooter. The emphasis is on tactical combat and stealth, rather than just spraying bullets, and there’s a story!
Choose your approach carefully. Some say running into the fray, guns blazing, isn’t always the answer. Use distractions to single out opponents. Use stealth takedowns and silenced weapons to covertly reduce the enemy numbers. Hack gun turrets to turn on their masters. Lure different enemy factions together and let them fight each other.