Source of Madness
Source of Madness is a side-scrolling dark action roguelite set in the Loam Lands, a twisted Lovecraftian inspired world powered by procedural generation and AI machine learning. Take on the role of a new Acolyte as they embark on a nightmarish odyssey. Uncover the cosmic secrets of the Loam Lands and The Tower of Madness, the moon’s mysterious Citadel.