OVIVO
In the world of OVIVO, Black and White exist in harmony. By constantly intertwining and replacing each other, they maintain balance. The main character named OVO was born of these two halves and has the ability to switch between them. OVO travels through the metaphorical world, overcoming dangers and collecting mysterious symbols. These symbols will help you unravel the story of this world, but how you interpret it is completely up to you.