Miner Warfare
Up to 8 miners have to dig their way through dirt blocks and other miners's face to be the wealthiest gold digger at the end of the match!
You have 4 minutes to dig as much gold as you can, breaking dirt blocks with your trusty pickaxe or using the crazy weapons you'll find inside the crates that are randomly teleported through the battlefield.