JUSTICE SUCKS
When burglars break into the McClean home, Dusty must go rogue to protect his family. Unfortunately, his heroic actions attract the attention of FamilyCorp, and a fight with the warranty squad sends Dusty flying into the living room TV.
Waking up In the TV dimension, Dusty must hack, hide and suck his way to freedom . Join forces with your fighting spirit, Sexy McClean and develop deadly abilities to help him defeat FamilyCorp and save his family!
Consume the blood of your enemies to fuel Dusty’s deadly powers, slamming, ramming and dancing your way through waves of FamilyCorp agents.
Use your low profile to hide under furniture,avoid detection, and perform powerful stealth attacks on unsuspecting enemies.