Gunlord X
Welcome to Gunlord X - A vastly improved Gunlord port coming to Nintendo Switch in 2019!
This game features 11 stages of exciting 2D game play with over 60 unique enemy types. Blast yourself through giant landscapes, explore caverns and reveal all secrets!
The critically acclaimed platform action game Gunlord developed by NGDEV in 2012 comes back to the Nintendo Switch in 2019. The game received an intense "Hi-Bit" overhaul for modern game consoles in a widescreen format. Additionally new boss enemies and extended stages were added.