Welkom bij Gunlord X, een sterk verbeterde versie van het origineel!
Deze 2D-game bevat elf levels met meer dan 60 unieke soorten vijanden. Knal jezelf een weg door enorme gebieden, ontdek grotten en onthul alle geheimen!
De veelgeprezen actieplatformgame Gunlord uit 2012 komt in 2019 naar de Nintendo Switch. De game is qua uiterlijk flink verbeterd. Ook zijn er nieuwe eindbazen en meer levelcontent toegevoegd.