FootGoal! Tiki Taka
We’ve all played and been fascinated by how it works. The first official table of the classic, popular football game.
Short passes, long balls, lobs, or just shooting. Intuitive, rapid controls, and ball speeds of up to 120 km/h. Try out your reflexes, skills and strategies. Official world competitions and tournaments created by the International Federation in countries such as the USA, the UK, France, China, Italy, Germany, and more, show just how popular this game has been for so long.
Various game modes, including quick games, World Cup, and the classic one vs one against friends.