Easy Japanesey is a fun and family-friendly educational word game!
The aim is to translate a given word into English, Kana, or Kanji, from a dictionary of over 6,000 words – simply tap one of the nine possible answers on the game board to make your choice. If you get stuck, use the handy hints to reveal additional clues!