Dolmenjord - Viking Islands
After many years of battles, a group of vikings decided it was time to conquer new lands. With the protection of the god Njord, a new clan specialized in navigation sets off in search of glory!
Dolmenjord is a game inspired by Norse mythology, where Vikings need help to organize their villages and thus solve the puzzles and dominate new lands.
The puzzles are simple in the early islands, but it gets challenging as you advance in the exploration. If you prefer a more relaxing journey, that's fine!
Whenever you want, you can enable the Casual Mode in the Options Menu. A tip button will be available.