Card Shark
Card Shark is an adventure game full of cunning, intrigue, and delectable deceit.
"Our adversaries tonight? An unscrupulous group of scoundrels and rogues, rumoured to possess an unlimited fund between them. If we stick to the strategies you’ve learnt, this will be a walkover."
Discover small towns, remote mansions, and luxurious lounges imagined by Nerial team (Reigns), game creator Arnaud De Bock (Pikuniku). Immerse yourself in the ornate visual artwork of Nicolai Troshinsky. Have your every move accompanied by an original score from Andrea Boccadoro as interpreted by an orchestra.