CANNON ARMY
Trained at the U.S. Army Camp, you have been a part of US Army forces for a long time now. Get ready to fight the war on crime in the immersive situation against a group of terrorists trying to suppress the nation with their evil plans.
Collect grenades and power-ups to succeed in this never-ending game that guarantees long hours of fun.