AstroWings: Space War
This game brings you the thrill, urgency and fantastic experience of an authentic arcade shooting game.
The aircraft can shoot while rotating (180 degrees). Use this function to gain a tactical advantage over your enemies.
Identify their patterns and upgrade weapons to clear threats from the treacherous Space Stages!