Another Lost Phone: Laura's Story
Another Lost Phone is a game about exploring the social life of a young woman whose phone you have just found.
This game is designed as a narrative investigation where you must piece together elements from the different applications, messages and pictures to progress. Scrolling through the phone’s content, you will find out everything about Laura: her friendships, her professional life and the events that led to her mysterious disappearance and the loss of this phone.