Your farm
As a new season begins, a new adventure awaits. Grow and expand a farm all your own, discover three unique towns and make new friends in Story of Seasons: Trio of Towns for Nintendo 3DS family systems.
There’s plenty for seasoned ranchers to get stuck into, while fresh-faced farmhands can learn the basics and master their newfound career at their own pace.
Discover three towns, each with their own different cultures. Explore the frontier-themed Westown, wander through the rice paddies of Tsuyukusa, or enjoy the seaside paradise of Lulukoko.
Each town has its own shops where you can buy and sell items, and range of residents to befriend, too! Help out the townsfolk by taking on all manner of part-time jobs to earn rewards – including outfits based on characters from the Super Mario series.
On top of all that, join other farmers online* or in Local Play to explore an uninhabited island! What you do is entirely up to you!