Chip off the block
Uncover hidden shapes and your inner puzzling prowess in Picross 3D: Round 2, only for Nintendo 3DS family systems! Solve over 300 three-dimensional puzzles by chiselling away at blocks to reveal all sorts of hidden shapes within.
Welcome to the Picross Café, where you’ll find hundreds of brand new Picross 3D puzzles designed to test your logic skills. Inside each puzzle lies a detailed 3D model just waiting to be discovered! By using your stylus to chip away at unneeded cubes and painting those that remain, you’ll uncover all sorts of surprising shapes and objects.
This time, you’ll use two colours of paint to sculpt and shape even more elaborate models, like cats, castles and cuckoo clocks! There are more than 300 peculiar puzzles for you to master, and each of them can be played at three different difficulty levels. It’s easy to start these 3D puzzles, but some are difficult to master! See how it all works in the How to play section.
Put your puzzling prowess to the test in Picross 3D: Round 2, only for Nintendo 3DS family systems.