The game that launched the Mario & Luigi series is back with a brand new look! Journey to the Beanbean Kingdom to retrieve Princess Peach’s stolen voice in Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions, a hilarious action-packed role-playing game, only on Nintendo 3DS family systems.
In this renewed classic, Mario and Luigi must venture beyond the Mushroom Kingdom and explore a mysterious new world packed full of surprises. Take control of both brothers and make use of their unique Bros. Actions to solve brain-teasing puzzles, and emerge victorious in wacky battles against bizarre new enemies! Timing is everything in these reflex-testing battles – pay heed to an enemy’s attack patterns and time your reactions just right to land satisfying counterblows!
The evil Cackletta has stolen Princess Peach’s beautiful voice! It’s up to Mario and Luigi to venture to the Beanbean Kingdom with the help of an unlikely ally, track down the thieving Cackletta and retrieve Princess Peach’s voice.
Team up as Mario and Luigi to overcome all sorts of crazy situations, and discover a world packed full of surprises, wacky characters and engaging turn-based combat in this comical adventure!
Join Captain Goomba in a hilarious tactical adventure and become an unlikely hero! Battle against brainwashed enemies in the search for Bowser, and enjoy a brand new perspective on the game’s story, told from the baddies’ point of view.
Team up as Mario and Luigi to retrieve Princess Peach’s stolen voice in Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions, an action-packed role-playing adventure only on Nintendo 3DS family systems.