Are you focused enough? Try the free demo*!
A free demo* of Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can you stay focused? is now available! Pit yourself against some seriously tricky Devilish Calculations – just one of many activities you’ll find in the full game – then challenge your friends to beat your score!
Train your brain to focus in a world filled with distractions in Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can you stay focused?, only for Nintendo 3DS family systems. Tackle over 25 cranial conundrums designed to retrain your mind, test your concentration and push your grey matter to the limit!
In a world of constant communication, it’s so easy to get distracted and lose your focus. With computers, smart devices and social media constantly vying for our attention, modern life can be pretty disruptive. The latest entry in the Dr Kawashima’s Brain Training series contains a number of fun challenges that put your concentration to the test.
From following balls in cups to remembering complex shapes, Devilish Training activities are designed to be played for five minutes each day, encouraging you to engage your grey matter, test your ability to focus and train your working memory.
In addition to Devilish Training exercises, you’ll also find a selection of other activities, many of which are designed to give your working memory an efficient workout. Some even make their return from previous titles in the series!