Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate
An ancient evil rises once more and two generations of heroes will meet their fate as the classic Castlevania series comes to Nintendo 3DS. Battle the armies of the night and prove yourself to be the ultimate vampire hunter in Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate, exclusively on Nintendo 3DS and Nintendo 3DS XL.
Over two decades after Gabriel Belmont's quest to destroy the Lords of Shadow, the Belmont clan once again finds its fate intertwined with evil. Consumed by darkness, Gabriel has now become Dracula and only his ancestors have the power to stop him. Fight evil across two different eras and help lead Trevor and Simon Belmont as they each battle their own destiny and set out to avenge their family against the prince of darkness, Gabriel... nay, Dracula himself!
Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate offers the same much-loved action as previous handheld Castlevania titles, but this time combining 2D platforming gameplay with lavish 3D graphics. Players explore Dracula's castle and the surrounding areas, discovering powerful relics that can enhance their abilities and confronting all manner of terrifying monsters along the way. Challenging puzzles, devious traps and nightmarish boss battles stand between you and the ultimate goal: destroying Dracula himself. Now, enough talk... have at you!