Ninjala Story Pack: Chapter Four
The Ninjala Story Pack: Chapter Four will give players the opportunity to earn exclusive rewards not obtainable anywhere else.
Leonard suddenly appears before Genryusai with reports of treasure deep within the ancient ruins of Sphinx Valley.
Join Kappei, Van, and Lucy as they race to Sphinx Valley to claim the treasure first!
But can this chaotic trio overcome the series of dangerous traps and enemies as they run deeper into the ancient ruins?