Ninja-Gum
Use Ninja-Gum to blow bubbles that can be tossed at your foes, craft all sorts of weapons, and dash across stages.
The appearance and variety of your weapon will vary depending on the type of Ninja-Gum you use.
Take part in Battle Royale-style matches of up to 8 players and vie for supremacy with ninja around the world. The player who earns the most points over the course of the match will be declared the winner. Score points by defeating your opponents, obtaining items, destroying drones positioned across the stage, and more. Earn extra points by taking down your opponents with an IPPON—impressive finishing techniques.
Join up with friends and take part in a 4-on-4 team battle. Cooperate with your teammates and earn more points than the opposing team to be declared the winner.