Galactic Adventures Character & Level Pack
Go beyond the movie and enjoy more galactic adventures with General Mayhem and Rex Dangervest! After the Justice League's ship was destroyed, General Mayhem must find and take them to the Spa Planet. With The Queen's wedding plans in disarray, General Mayhem must complete her mission and return to The Queen's Palace to get the ceremony back on track.
Meet Rex Dangervest before he becomes the Cowboy, Space Pirate, Archaelogist, Raptor trainer that we meet in the film. As he prepares to become a galactic legend, he must tame and train the wild and uncontrollable Raptors. From skateboarding to weapons training and spaceship repair, Rex needs to get his crew in Ship-shape if he wants to meet Emmet.