Faeria: Resurgence
Corruption spreads across the world, threatening to taint all things good and pure. New monsters and wicked men flock to the Imperial banner, hoping to share in the spoils of war.
Despite suffering great losses, hope blooms in the hearts of those who choose to fight back. Victory, against all odds, appears to be possible with new allies joining the cause.
Stoke the flames of war with the wrath of Ignus himself. Use the Power Wheel to your advantage and make every choice count.
Command the embattled Radiance with the help of its noble imperial captain, Banon.