Rider Among Dead - Mad Zombie Killer Machine Survival
Rider Among Dead - Mad Zombie Killer Machine Survival is the number one action game that blends the mechanics of off-road racing and survival games. The world has been consumed by a zombie outbreak, leaving you to survive in the wasteland.
You are the best at your job. You protect the ruined city from zombies. People trust you, and this makes you their saviour. To maintain and develop the city back to life, sometimes you have to work together to rebuild the life you once had. The Zombie Apocalypse brought not only the risk to be infected and become a zombie, but also the climate in your region changed roughly.
Explore a big detailed open world map, with a realistic and immersive environment set in the desert. Explore the lands of the unknown where every little spot or corner holds a secret. Drive your way through a zombie apocalypse with your off-road car! Complete challenging missions and tasks. There are very few survivors left, one of them being you!