Need for Speed Most Wanted
Race your way to the top of the world of illicit street racing! Tune your ride, dodge the cops and boost your reputation as you streak across hundreds of miles of urban road. Go head to head with the most formidable rival street racers; you can make use of short cuts or heavy traffic to put distance between you and the other racers, or throw caution to the wind as you plough through destructible environments, leaving makeshift barriers behind you to slow down your pursuers! Race hard enough and you'll make a name for yourself, appearing on the "Blacklist" of Most Wanted racers! You'll also build a rap sheet by completing street challenges, evading the law, and producing record-breaking times in your races. With real-time lighting effects and a wealth of other impressive visuals, this is the hottest looking racer on the market. And a massive selection of tuning and customisation options means that whether you're trying to throw the cops off your trail or you prefer to draw attention to yourself, you'll be able to create the ride - and the look - of your choice. You can even use the Speedbreaker feature to trigger a kind of slow motion effect - very handy for when you need to make a particularly tight turn...