Attack Strategy - Battle Simulator Accurate
Embark on an epic adventure in our dynamic strategy game! With a total of 12 unique and challenging levels, your strategic prowess will be put to the test. Choose between commanding archers and spearmen, and even rescue 1-3 warriors in two special tiers to bolster your ranks.
In this game, your tactical acumen is your greatest weapon. Conquer all 12 levels and lead your armies to glory in the name of strategy and triumph. Are you ready to prove your prowess?