Annalynn
Get ready for an adrenaline-pumping blast from the past with Annalynn! This brand new arcade classic warps you back to the distant year of 1980 with its 2D platformer style. But don't be fooled by the retro aesthetic – Annalynn is packed with all the excitement and challenge you could ever want!
Join Annalynn, the fearless miner, as she runs, jumps, and climbs her way through 16 intense rounds spread across 5 unique worlds! But beware: the four sneaky snakes, Randy, Handy, Candy, and Mike are hot on her heels, ready to strike at any moment! It's up to you to outwit them and collect as many coins and bonus foods as possible. And if you're in need of a leg up, grab the Blinding Rubies to turn the tables and kick those dirty snakes off the stage!
If you’re looking for the most exciting, most fun-filled, most talked about modern arcade title on the market, dig no further: Annalynn is the gem you’ve been waiting for!