Zo kun je microSD-kaarten verwijderen/invoeren
Stapsgewijze instructies voor het invoeren of verwijderen van een microSD-kaart in een systeem in de Nintendo Switch-familie.
Zet het Nintendo Switch-systeem altijd uit voordat je een microSD-kaart verwijdert of invoert, door de POWER-knop minstens drie seconden ingedrukt te houden en vervolgens OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN > UITZETTEN te kiezen.