Probeer drie geweldige games gratis op de Nintendo Switch!
In dit verhaal, dat zich honderd jaar voor The Legend of Zelda: Breath of the Wild afspeelt, ligt het lot van Hyrule in jouw handen! Ga terug in de tijd om te voorkomen dat Ganon, het Onheil, en zijn leger het koninkrijk ten val brengen.
Beleef samen met Alph, Brittany en Charlie een avontuur op de planeet PNF-404 en trek eropuit om de planeet Koppai te redden met hun nieuwe vrienden: de Pikmin! Leid een groep kleine wezentjes en verken een gevaarlijke planeet in deze spannende mix van actie en strategie.
Nog niet genoeg? Er zijn nog veel meer games voor de Nintendo Switch die je gratis uit kunt proberen – Bekijk de hele lijst met demo's hier.