Nintendo presenteert nieuws over Xenoblade Chronicles 2 voor de release op 1 december
7 november 2017 – Over een paar weken kunnen Nintendo Switch-bezitters hun vertrouwde omgeving achter zich laten om naar de fantastische wereld van Alrest te reizen: een wereld vol levende landen die bekend staan als Titans, met daarboven het paradijselijke Elysium. Om fans voor te bereiden op de release van Xenoblade Chronicles 2 op 1 december, heeft Nintendo een speciale, diepgaande presentatie gegeven over deze gigantische game, inclusief de uitgestrekte omgevingen, het vechtsysteem, en de personages. Tijdens deze speciale Nintendo Direct onthulde Nintendo ook de komende DLC, een cross-promotie met The Legend of Zelda: Breath of the Wild en een gratis DLC-pakket dat tegelijk met de game verschijnt en spelers de game laat spelen met Japanse audio en Engelse ondertitels.
Fans die hun epische avontuur willen uitbreiden, kunnen een Uitbreidingspas voor de game aanschaffen. Met deze pas die tussen de release en het najaar van 2018 verschijnt, valt er voor de spelers via DLC-pakketten nóg meer te beleven. Het begint met missies en ondersteuningsitems, en leidt uiteindelijk tot een nieuwe uitdagingsstand waarin spelers tegen machtige vijanden kunnen strijden, en zelfs een extra avontuur met een nieuwe verhaallijn kunnen beleven in de wereld van Elysium. Informatie over de verschillende onderdelen van de Uitbreidingspas wordt later bekendgemaakt.
Wil je graag meer weten? Kijk dan op de officiële website van Xenoblade Chronicles 2! Hou deze pagina kort voor de release in de gaten voor extra informatie!