Misschien heb je 'm op het internet al voorbij zien komen, een nieuw personage in Splatoon 2: Justus jr..
Inderdaad, het vervolg op Splatoon voor de Nintendo Switch krijgt niet een maar TWEE katachtige wezens. Dus het lijkt erop dat Judd concurrentie krijgt! Afgaande op onze observaties, loert Justus jr. op Judds positie als hoofdjurylid van de Grondoorlog (Turf Wars), als een bloeddorstige tijger in het struikgewas. Maar dan wel een extreem schattige bloeddorstige tijger!
Vergeet niet dat Splatoon 2 op 22 juli uitkomt voor de Nintendo Switch! Ga naar onze officiële spelpagina van Splatoon 2 voor meer info en houd de officiële Facebook-pagina van Splatoon in de gaten voor onze nieuwste bevindingen.