Update from the Squid Research Lab: Meet Li’l Judd, a new Turf War judge in Splatoon 2
There’s a new character in Splatoon 2 who you may have seen knocking around the internet: Li’l Judd.
That’s right, the upcoming sequel on Nintendo Switch will feature not just one cat-like creature but TWO cat-like creatures. It seems good ol’ Judd has a rival! According to our observations, Li’l Judd is gunning for Judd’s spot as premier Turf War judge like a bloodthirsty tiger crouching in the jungle underbrush. An extremely cute bloodthirsty tiger at that!
The details of his origins are still shrouded in mystery, but rest assured our research on this fuzzy subject will continue. Until then all we can do is admire this adorable little guy. Just look at him. He’s so fluffy!
Don’t forget that Splatoon 2 launches on Nintendo Switch on July 21st! Head to our official Splatoon 2 gamepage for more info and keep an eye on the official Splatoon Facebook, where we publish our freshest findings.