WiiWare
Beleef de actie-/platformstijl van de eerste Castlevania-spellen opnieuw! Speel als een heldhaftige vampierdoder en maak een einde aan het kwaadaardige bewind van Dracula.
Visplezier voor iedereen! Stel je vaardigheden op de proef en ontdek nieuwe soorten vissen, of geniet in je eigen ontspannen tempo van het spel.
Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Marine-Crystal zijn planktonwezens die op het water drijven in clusters. Als ze aangeraakt worden, tollen ze rond en brengen ze levendige geluiden voort.
Dompel je onder in een unieke audio-visuele belevenis waarin kunst en technologie elkaar ontmoeten. Varvoice zijn slimmige planktonwezens die menselijke stemgeluiden kunnen onthouden en die vervolgens kunnen blijven herhalen op unieke toonhoogten.