WiiWare
Revisit the action-platformer style of the early Castlevania games as you take the role of a heroic vampire hunter bent on bringing Dracula's evil reign to an end!
As a plucky young bird trooper you must use your bomb-throwing abilities to take out a horde of ghosts and rescue the president's daughter!
Dive into a unique audio-visual experience where technology meets art! Marine-Crystal plankton float on water in clusters. When touched, they spin and grow in size - producing vibrant sounds.
Dive into a unique audio-visual experience where technology meets art! Varvoice are clever plankton that can memorise human voices and repeat them over and over in unique tones.