Als je zelf nog geen exemplaar van The Legend of Zelda: Twilight Princess in huis hebt, maar toch graag meer van Hyrule zou willen zien, dan ben je hier aan het juiste adres!
We hebben namelijk zojuist de officiële microsite uitgebreid met extra personages en locaties. Maak kennis met de helden en schurken in de sectie 'Personages', of bekijk video's van de mooiste plekken in het land. Van de Great Desert tot de City in the Sky, alles is te zien in de sectie 'Wereldkaart'.