If you haven't yet picked up a copy of The Legend of Zelda: Twilight Princess but would like to see more of Hyrule, then you came to the right place!
We expanded the official microsite with more characters and locations for you to discover. Learn all about the heroes and the monsters in the Characters section, or watch videos of locations from the Great Desert to the City in the Sky in the World Map section.