Enjoy your massage!
Gefeliciteerd! Je bent zojuist ingehuurd als leerling-masseur van Giselle's schoonheidssalon, een van de meest beroemde van de stad. Leer nieuwe en ontspannende massagecombinaties en pas ze toe op je gestresste klant!
Als leerling zul je je best moeten doen: als je klant boos wordt, zal niemand je redden van ontslag, maar als je de moeite waard blijkt te zijn, kun je zelfs de directeur van de schoonheidssalon worden!