Alone in the Dark
Ben je bang in het donker? De kippenvel-opwekkende spellenreeks Alone in the Dark komt naar de Wii en maakt aanspraak op je stalen zenuwen en overlevingsinstinct… gedurende de langste nacht van je leven.
Je stapt in de schoenen van de paranormale detective Edward Carnby en moet je verdiepen in een geheim dat al generaties lang verborgen ligt in de schaduw van 's werelds beroemdste stad, New York. Diep in Central Park schuilt een ongelooflijke waarheid die niet langer bedwongen kan worden. Een mysterie dat alleen jij kan onthullen!
Om je duistere omgeving te verkennen, moet je de Wii-afstandsbediening en Nunchuk op vernieuwende wijze gebruiken. Je kunt er voorwerpen mee gebruiken, voertuigen besturen en nog veel meer, simpelweg door instinctieve bewegingen te maken.
Interactieve omgevingen zorgen ervoor dat je kunt improviseren met gereedschappen en wapens. Die kun je zelf maken met behulp van de onderdelen die je gedurende het spel vindt.
Tegelijk word je gegrepen door een spannende verhaallijn, aangezien het spel wordt gepresenteerd in de stijl van moderne tv-series, met intense actie, creatieve plottwisten en zenuwslopende cliffhangers. En mocht je vast zitten in een of andere ongure uithoek van Central Park, dan kun je met een dvd-achtig hoofdstukkeuzemenu skippen naar het volgende spannende deel van het verhaal.