Mario Party 10 voor de Wii U biedt nieuwe spelborden, nieuwe minigames, en nieuwe content voor eindeloos plezier! Gooi de dobbelstenen, beweeg je voort over het spelbord en neem het op tegen je vrienden en familie in meer dan 70 kleurrijke minigames, waarin tactiek, technisch inzicht en een beetje onschuldig valsspelen de sleutel tot de overwinning zijn. Er zijn allerlei manieren waarop je kunt spelen, dus de pret is van lange duur!
Houd een amiibo tegen de Wii U GamePad aan en kijk hoe de game op verrassende nieuwe manieren tot leven komt! Speel de exclusieve spelstand amiibo Party en win Mario Party-punten om coole nieuwe content vrij te spelen. In de stand amiibo Party beleef je de actie die je van Mario Party gewend bent: beweeg jezelf over het spelbord, speel minigames op hoog tempo en probeer de ster te pakken voordat je tegenstanders ermee aan de haal gaan. Naast de klassieke gameplay biedt amiibo Party een hele vracht nieuwe functies. Ga naar amiibo voor meer informatie.
De koning van de Koopa's neemt het op tegen Team Mario in de chaotische spelstand Bowser Party, waarin één speler het opneemt tegen vier anderen. Kruip in het schild van Bowser en gebruik de Wii U GamePad om iedereen die je op je weg tegenkomt, opzij te beuken. Versla je tegenstanders in duivelse Bowser-minigames, die optimaal gebruikmaken van de unieke functies van de GamePad. De leden van Team Mario moeten goed samenwerken om uit de klauwen van Bowser te blijven en om de superster heelhuids te bereiken!
In de spelstand Mario Party scheur je samen met andere spelers over het spelbord en strijd je om kostbare mini-sterren. Deze stand zit vol verrassende wendingen en comebacks, zodat je nooit weet hoe dit feestje zal eindigen!
Mario Party 10 bevat meer dan 70 gloednieuwe denderende minigames. Of je nu liever tegen iedereen speelt of je geluk beproeft in teamverband, deze game zit barstensvol vermakelijke actie voor iedereen!
Vanaf de release is er een speciale bundel* verkrijgbaar met een speldisk van Mario Party 10 en een Mario-amiibo uit de Super Mario Collection. Zo kun je je amiibo uitpakken en meteen een legendarisch feestje bouwen!