Mario Party 10
Mario Party 10 for Wii U brings new game boards, new minigames, and new ways to party! Roll the dice, round the board and compete against friends and family in over 70 lively minigames, where tactics, technique and even a little light-hearted treachery can help you get ahead. With so many different ways to play, the party never needs to end!
Tap in any compatible amiibo and watch the party come to life in brand new ways! Access the exclusive amiibo Party mode, win Mario Party Points to unlock cool content, and much more. amiibo Party takes classic Mario Party action – move around the board, compete in fast-paced minigames, and try to grab each Star before your opponents do – and adds a whole host of new features on top. Visit the amiibo section for more information.
Pit the Koopa king against Team Mario in the boisterous 1-vs-4 Bowser Party mode. Armed with the Wii U GamePad, bash, blast and bully anyone in your path as Bowser, and take your opponents down in devious Bowser Minigames that make the most of the GamePad’s unique features. As Team Mario, work together to stay ahead of Bowser and his clutches, and make it to that Super Star in one piece!
In Mario Party mode, ride together with other players in a vehicle as you round the board, competing for those precious Mini-Stars. Caged-up characters, sudden surprising events, and late-in-the-game comebacks abound – you can never predict how this party is going to end!
No party’s complete without games, and Mario Party 10 is jam-packed with over 70 raucous new ones. Whether competing against everyone, or going toe-to-toe as teams, there’s rambunctious action in spades!
Available from launch day, look out for a special bundle* containing a Mario Party 10 Game Disc and Mario amiibo from the Super Mario collection, so you can start partying with your amiibo right out of the box!
Tap in any read/write compatible amiibo to play amiibo Party, where your amiibo becomes a board game counter, and surprises are around every corner! Even if you don’t have an amiibo, you can still join the fun when at least one other player uses their amiibo.
Take the action to boards themed after Mario, Luigi, Yoshi and more: just tap in that character’s amiibo to start. Packed with unexpected events and sections that can be swapped in and out with special Tokens, you’ll never know what’s coming next!
Tap in a read/write compatible amiibo once a day to get a bonus, including special decorative bases to spice up your character in amiibo Party!